Je gebruikt een oude browser!

Update je browser om deze website correct te bekijken. Update mijn browser nu

×

"MERAK MAILROOM, UW TIJDBESPARENDE EXTERNE POSTKAMER"

Sinds 2017 bieden we u met Merak Mailroom ook postkamerverwerking aan. Deze dienst optimaliseert en digitaliseert de postverwerking in uw bedrijf en draagt bij tot uw paperless office. Ons team behandelt ondertussen meer dan 1 miljoen poststukken per jaar, met respect voor de GDPR-regelgeving .n uw interne huisregels.

Hoe werkt Merak Mailroom?

Merak verwerkt uw post in vijf stappen:

  1. Uw post komt op een externe postbus aan.
  2. We sorteren al uw inkomende enveloppen.
  3. We analyseren en scannen de inhoud.
  4. We bezorgen de gesorteerde post in digitale vorm aan de geadresseerden.
  5. We zorgen voor de nabehandeling van de papieren post.

Waarom kiest u voor uw postverwerking voor Merak Mailroom?

Flex en paperless zijn twee woorden die aan belang blijven winnen op de werkvloer. Wilt u een flex en paperless office zijn? Dan is het essentieel dat uw inkomende post snel, digitaal en van overal beschikbaar is. Een zekerheid die u hebt met Merak Mailroom!

  • kostenbesparende, veilige oplossing op maat
  • vlotte digitale postbedeling (binnen 24 uur) met respect voor de GDPR-richtlijnen
  • discrete en efficiënte verwerking van uw inkomende post
  • nabehandeling met verschillende opties: enveloppen naar uw kantoor laten brengen, voor korte of lange termijn door ons laten bewaren, of door ons laten vernietigen)
  • efficiëntere inzet van uw eigen personeel

Klik hier voor meer informatie omtrent onze dienst "Merak Mailroom".

Deel dit bericht

Merak Managing Information Copyright 2020 Merak NV, alle rechten voorbehouden.