Architecten en aannemers

De wetgeving vereist dat bepaalde documenten en rapporten worden bewaard gedurende een bepaalde periode, vaak voor een periode van 10 jaar of langer. Dit is om ervoor te zorgen dat de verantwoordelijkheden van de architect en aannemer worden gedocumenteerd en dat er bewijs is van de naleving van de bouwvoorschriften en -normen.

Deze documenten bevatten informatie over het ontwerp, de constructie en de materialen die zijn gebruikt tijdens de bouw. Dit kan nuttig zijn bij het plannen van toekomstige renovaties of aanpassingen aan het gebouw.

Deze documenten dragen ook vaak bij aan het behoud van de historische informatie over het gebouw.

Een voorzittershamer en een weegschaal op een bureau
Ontvang de wettelijke bewaartermijnen in uw mailbox
Laat uw gegevens achter, en ontvang de brochure met alle wettelijke bewaartermijnen in uw mailbox.

Arrow Het document wordt direct naar uw e-mailadres verstuurd

Een antwoord op een andere vraag?

Stel ons uw vraag

+32 (0)15 28 40 60

Bereikbaar ma-vr 08u30 tot 17u00

Vrouw die aan het bellen is achter een bureau
Service

Wij bieden steeds een servicepakket op maat

Service

Bij Merak is uw confidentiële informatie volledig anoniem

Service

De ideale partner voor vertrouwelijke opslag